λέγεται
Για αυτούς που είναι αναγκασμένοι να εργάζονται για να διασκεδάζουν οι άλλοι. (λεγόταν για το υπηρετικό προσωπικό)
ΠΑΡΟΙΜΙΑ
λέγεται
Για αυτούς που είναι αναγκασμένοι να εργάζονται για να διασκεδάζουν οι άλλοι. (λεγόταν για το υπηρετικό προσωπικό)