Θεωρώ πως ο συνθέτης, όπως κι ο ποιητής, ο γλύπτης, ο ζωγράφος, έχει καθήκον να υπηρετεί τον άνθρωπο. Πρέπει να ομορφαίνει την ζωή και να την υπερασπίζεται.
Η μεγαλύτερη αρετή μου ( ή αν θέλετε και ελάττωμα μου) είναι η ακούραστη συνεχής αναζήτηση για ένα πρωτότυπο, ξεχωριστό μουσικό ιδίωμα. Απεχθάνομαι την μίμηση, απεχθάνομαι το τετριμμένο.
Στο σπίτι δεν συζητούσαμε για θρησκεία οπότε σταδιακά το θέμα εξαφανίστηκε από την ατζέντα. Στα 19 μου πέθανε ο πατέρας μου, με αποτέλεσμα να γίνω άθεος.
Φορμαλισμός είναι η μουσική την οποία οι άνθρωποι δεν καταλαβαίνουν στο πρώτο άκουσμα.