σημαίνει πως
Όταν έχεις επιτυχίες μην υπερηφανεύεσαι και καυχίεσαι και όταν έχεις αποτυχίες μην απογοητεύεσαι και μην το βάζεις κάτω.
Ο άνθρωπος πρέπει να είναι ψύχραιμος, και στα καλά και στα κακά.
ΠΑΡΟΙΜΙΑ
σημαίνει πως
Όταν έχεις επιτυχίες μην υπερηφανεύεσαι και καυχίεσαι και όταν έχεις αποτυχίες μην απογοητεύεσαι και μην το βάζεις κάτω.
Ο άνθρωπος πρέπει να είναι ψύχραιμος, και στα καλά και στα κακά.