Τον μήνα του θερισμού πρέπει να δουλεύει κανεις σκληρά, να μαζεύει τρόφιμα ώστε να έχει για τον χειμώνα.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies και υπηρεσίες της Google, όπως Analytics και Ads,
για ανάλυση επισκεψιμότητας, βελτίωση εμπειρίας και εμφάνιση περιεχομένου ή διαφημίσεων.
Μπορείτε να αποδεχθείτε ή να απορρίψετε τα προαιρετικά cookies.
Πολιτική Απορρήτου