λέγεται για
Εκείνους που τα έχουν καλά με τους ισχυρούς και βρίσκουν ευκαιρία να δείχνουν την δύναμη τους στους αδύναμους κι εξασθενημένους.
ΠΑΡΟΙΜΙΑ
λέγεται για
Εκείνους που τα έχουν καλά με τους ισχυρούς και βρίσκουν ευκαιρία να δείχνουν την δύναμη τους στους αδύναμους κι εξασθενημένους.