εννοεί πως
Καλός είναι ο κρύος βροχερός Μάρτης, ενώ κακός ο πολύ ζεστός που αναγκαζόμαστε να καθόμαστε στον ίσκιο. (Για τους γεωργούς και τα χωράφια τους).
ΠΑΡΟΙΜΙΑ
εννοεί πως
Καλός είναι ο κρύος βροχερός Μάρτης, ενώ κακός ο πολύ ζεστός που αναγκαζόμαστε να καθόμαστε στον ίσκιο. (Για τους γεωργούς και τα χωράφια τους).