ΠΑΡΟΙΜΙΑ

Πέντε μήνες καλοκαιρι νάταν να θερίζουμε.

ΘΕΡΟΣ

δηλαδή

Ο θεριστής είναι ο Ιούνιος, μακάρι να ήταν πέντε μήνες ώστε να θερίζαμε όλο το καλοκαίρι και να είχαμε μεγαλύτερη συγκομιδή.