δηλαδή
Ο θεριστής είναι ο Ιούνιος, μακάρι να ήταν πέντε μήνες ώστε να θερίζαμε όλο το καλοκαίρι και να είχαμε μεγαλύτερη συγκομιδή.
ΠΑΡΟΙΜΙΑ
δηλαδή
Ο θεριστής είναι ο Ιούνιος, μακάρι να ήταν πέντε μήνες ώστε να θερίζαμε όλο το καλοκαίρι και να είχαμε μεγαλύτερη συγκομιδή.