ΠΑΡΟΙΜΙΑ

Μ΄άλλα μάτια βλέπει κανείς τον εαυτό του και με άλλα τον διπλανό του.

ΟΠΤΙΚΗ

δηλώνει

Την τάση να βλέπουμε τα ελαττώματα των άλλων και όχι τα δικά μας.