σημαίνει
Δεν με συμπαθεί καθόλου, δεν θέλει ούτε να με βλέπει. (Στο παχύ έντερο βρίσκεται αυτό που χρειάζεται να αποβάλλουμε)
ΠΑΡΟΙΜΙΑ
σημαίνει
Δεν με συμπαθεί καθόλου, δεν θέλει ούτε να με βλέπει. (Στο παχύ έντερο βρίσκεται αυτό που χρειάζεται να αποβάλλουμε)