λέγεται
Για άνθρωπο φτωχό και με προβλήματα που ωστόσο περηφανεύεται και επιδεικνύεται προσποιούμενος μια ψεύτικιη ευμάρεια.
ΠΑΡΟΙΜΙΑ
λέγεται
Για άνθρωπο φτωχό και με προβλήματα που ωστόσο περηφανεύεται και επιδεικνύεται προσποιούμενος μια ψεύτικιη ευμάρεια.