ΕΚΦΡΑΣΗ

Τι θα γίνουμε αν δε βρέξει, και αν βρέξει πού θα πάμε;

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ

λέγεται

Για άνθρωπο που δεν ικανοποιείται με τίποτε.