επειδή
Το Πάσχα υπήρχαν πολλές δουλειές που έπρεπε να γίνουν απο τις νοικοκυρές ενώ τον Απριλομάη είναι η εποχή που τα άλογα βατεύουν τις φοράδες.
ΠΑΡΟΙΜΙΑ
επειδή
Το Πάσχα υπήρχαν πολλές δουλειές που έπρεπε να γίνουν απο τις νοικοκυρές ενώ τον Απριλομάη είναι η εποχή που τα άλογα βατεύουν τις φοράδες.