δηλώνει πως
Άνθρωποι κακοί και άχρείοι ευχαριστιούνται την αναστάτωση και την αχρειότητα, έτσι νιώθουν πως βρίσκονται στο περιβάλλον τους.
ΠΑΡΟΙΜΙΑ
δηλώνει πως
Άνθρωποι κακοί και άχρείοι ευχαριστιούνται την αναστάτωση και την αχρειότητα, έτσι νιώθουν πως βρίσκονται στο περιβάλλον τους.