δηλώνει πως
Όλοι οι άνθρωποι έχουμε ελαττώματα αλλά οι περισσότεροι βλέπουν τα ελαττώματα των άλλων μόνο. Αν ο άνθρωπος έβλεπε και τα δικά του ελαττώματα, δεν θα κατηγορούσε τόσο εύκολα τους άλλους.
ΠΑΡΟΙΜΙΑ
δηλώνει πως
Όλοι οι άνθρωποι έχουμε ελαττώματα αλλά οι περισσότεροι βλέπουν τα ελαττώματα των άλλων μόνο. Αν ο άνθρωπος έβλεπε και τα δικά του ελαττώματα, δεν θα κατηγορούσε τόσο εύκολα τους άλλους.