λέγεται
Για περιπτώσεις που οι ενέργειες μας δεν έχουν αποτέλεσμα. Δηλαδή όσο κι αν ξύνουμε κάτι κι αν το αλατίζουμε, αυτό δεν φτιάχνει.
ΠΑΡΟΙΜΙΑ
λέγεται
Για περιπτώσεις που οι ενέργειες μας δεν έχουν αποτέλεσμα. Δηλαδή όσο κι αν ξύνουμε κάτι κι αν το αλατίζουμε, αυτό δεν φτιάχνει.