ΕΚΦΡΑΣΗ

Αν δε με πάρει ο διάβολος, του μπαίνω εγώ στον σβέρκο.

ΑΠΕΙΛΗ

λέγεται

Ως απειλή προς κάποιον ισχυρότερο, ό,τι αν τον προλάβουμε, θα καταφέρουμε να τον νικήσουμε