ΠΑΡΟΙΜΙΑ

Ο άνδρας αποβλέπει στο ωφέλιμο, η γυναίκα στο ωραίο.

ΑΝΔΡΟΓΥΝΟ

δηλώνει

Τη διαφορετικότητα των δύο φύλων, ότι ο άνδρας επιθυμεί κάτι να είναι λειτουργικό και πρακτικό ενώ η γυναίκα νοιάζεται περισσότερο για την ομορφιά, να ταιριάζει κάτι.