ΠΑΡΟΙΜΙΑ

Γινήκαμε και νεκροθάφτες, και δεν πεθαίνουν κιόλας.

ΑΤΥΧΙΑ

λέγεται

Για άνθρωπο πολύ άτυχο, που αποτυχαίνει σε οτιδήποτε κι αν κάνει.