εννοεί πως
Η χειρότερη και σφοδρότερη σύγκρουση γίνεται όταν οι αντιμαχόμενοι είναι συγγενείς ή παλιοί φίλοι. Πονάει περισσότερο η πληγή που προέρχεται απο δικό μας άνθρωπο.
Βαθιά είν' το μάτι σου βγαλμένο! Γιατί μου το έβγαλε ο αδερφός μου. (ή ο δικός μου)