λέγεται
Για καταστάσεις κατά τις οποίες δεν υπάρχει διοίκηση ή έλεγχος και ο καθένας κάνει ό,τι θέλει με καταστροφικές συνέπειες.
ΕΚΦΡΑΣΗ
λέγεται
Για καταστάσεις κατά τις οποίες δεν υπάρχει διοίκηση ή έλεγχος και ο καθένας κάνει ό,τι θέλει με καταστροφικές συνέπειες.