λέγεται
Από κάποιον που μετάνιωσε για απερισκεψία ή ανοησία που έκανε. Εύχεται να είχε την γνώση και την εμπερία ώστε να μήν είχε πράξει λανθασμένα.
Υστερνή μου λογισμέ, να σ' είχα πρώτα γνώση.
ΠΑΡΟΙΜΙΑ
λέγεται
Από κάποιον που μετάνιωσε για απερισκεψία ή ανοησία που έκανε. Εύχεται να είχε την γνώση και την εμπερία ώστε να μήν είχε πράξει λανθασμένα.
Υστερνή μου λογισμέ, να σ' είχα πρώτα γνώση.