ΠΑΡΟΙΜΙΑ

Το καλό το σύκο το τρώει η κουρούνα.

ΑΔΙΚΙΑ

δηλαδή

Οι χειρότεροι παίρνουν τα καλύτερα επειδή βρίσκονται σε πλεονεκτική θέση και χρησιμοποιούν και αθέμιτα μέσα.