ΕΚΦΡΑΣΗ

Θέλουνε και τα φασόλια "πάτερ ημών"

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑ

εννοεί πως

Χρειάζεται να είμαστε ευγνώμονες για κάτι που μας δίνουν το οποίο θεωρούμε ελάχιστο και όχι ικανοποιητικό;