εκφράζει πως
Όλοι οι άνθρωποι και γενικότερα οι ζωντανοί οργανισμοί είναι σημαντικοί, όλοι είναι χρήσιμοι και πρέπει να σεβόμαστε και να εκτιμάμε όλα τα πλάσματα.
ΠΑΡΟΙΜΙΑ
εκφράζει πως
Όλοι οι άνθρωποι και γενικότερα οι ζωντανοί οργανισμοί είναι σημαντικοί, όλοι είναι χρήσιμοι και πρέπει να σεβόμαστε και να εκτιμάμε όλα τα πλάσματα.