ΠΑΡΟΙΜΙΑ

Ο άνθρωπος είναι χειρότερος απο ζώο, όταν είναι ζώο.

ΚΑΚΟΣ

δηλαδή

Ο κακός ο άνθρωπος είναι χειρότερος και πιο βάρβαρος από τα άγρια ζώα.

Επίσης

Ο άνθρωπος είναι το μεγαλύτερο θηρίο.