Ο κακός ο άνθρωπος είναι χειρότερος και πιο βάρβαρος από τα άγρια ζώα.
Επίσης
Ο άνθρωπος είναι το μεγαλύτερο θηρίο.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies και υπηρεσίες της Google, όπως Analytics και Ads,
για ανάλυση επισκεψιμότητας, βελτίωση εμπειρίας και εμφάνιση περιεχομένου ή διαφημίσεων.
Μπορείτε να αποδεχθείτε ή να απορρίψετε τα προαιρετικά cookies.
Πολιτική Απορρήτου