ΕΚΦΡΑΣΗ

Ξύλο μετά μουσικής (έπεσε)

λέγεται

Για άγριο ξυλοδαρμό κάποιου, ή για άγρια συμπλοκή μεταξύ ομάδων ατόμων

Επίσης

Στα καφωδεία της παλιάς Αθήνας, συχνά γινόταν συμπλοκές καθώς με το παραμικρό υπήρχαν παρεξηγήσεις, και για να καλύπτεται η φασαρία, οι μουσικοί έπαιζαν όσο δυνατότερα μπορούσαν.