ΕΚΦΡΑΣΗ

Μετά από εμένα το χάος

ΕΓΩΚΕΝΤΡΙΣΜΟΣ

λέγεται

Για κάποιον εγωιστή και εγωπαθή που νοιάζεται μόνο για τον εαυτό του και που δεν ενδιαφέρεται καθόλου για το τι θα γίνει όταν αφήσει μια θέση που κατέχει ή τον μάταιο τούτο κόσμο.

Επίσης

Από τον βσιλια Λουδοβίκο