λέγεται
Για κάποιον αναίσθητο και ανάληγητο, που δεν συμπονεί τους άλλους, που δεν δίνει σημασία στο δράμα ή τον πόνο των άλλων.
ΠΑΡΟΙΜΙΑ
λέγεται
Για κάποιον αναίσθητο και ανάληγητο, που δεν συμπονεί τους άλλους, που δεν δίνει σημασία στο δράμα ή τον πόνο των άλλων.