λέγεται
Η επιτιμιτική συνήθως επιστολή που στέλνεται από ανώτερους ιεραρχικά και παραθέτει σφάλματα ή ελλείψεις στην εκτέλεση των καθηκόντων του υπαλλήλου.
Ήταν η επιστολή από τον πατριάρχη προς τους ιερείς δίνοντας διευκρινήσεις και κατευθύνσεις για την εκτέλεση των καθηκόντων τους.