λέγεται
Για άνθρωπο που κάνει ότι μπορεί, ανάλογα με τις δυνατότητες του, που δεν μπορεί να δώσει περισσότερα.
Με τα χείλη που 'χω, με κείνα σε φιλώ.
ΠΑΡΟΙΜΙΑ
λέγεται
Για άνθρωπο που κάνει ότι μπορεί, ανάλογα με τις δυνατότητες του, που δεν μπορεί να δώσει περισσότερα.
Με τα χείλη που 'χω, με κείνα σε φιλώ.