δηλωνει πως
Η συμπεριφορά μας εξαρτάται από τον άνθρωπο που έχουμε απέναντι μας, δεν γίνεται να συμπεριφερόμαστε σε όλους το ίδιο.
ΠΑΡΟΙΜΙΑ
δηλωνει πως
Η συμπεριφορά μας εξαρτάται από τον άνθρωπο που έχουμε απέναντι μας, δεν γίνεται να συμπεριφερόμαστε σε όλους το ίδιο.