συμβουλεύει πως
ΜΕ τους συγγενείς μας καλύτερα να μην έχουμε εμπορικές δοσοληψίες γιατί αν υπάρξει πρόβλημα οικονομικό, θα χαλάσει κι η συγγενική σχέση. Επίσης υπάρχει κι ο συναισθηματικός παράγοντας ανάμεσα στους συγγενείς που δεν θα πρέπει να παρεμβαίνει στα οικονομικά.
Με το δικό σου φάε πιε και αλισβερίσι μην κάνεις.