λέγεται
Για άνθρωπους που καυχιούνται για κατορθώματα τα οποία είναι ασήμαντα. (Μόλις τα κοσκινίσει κανείς καταλαβαίνει πως δεν έχουν αξία)
ΠΑΡΟΙΜΙΑ
λέγεται
Για άνθρωπους που καυχιούνται για κατορθώματα τα οποία είναι ασήμαντα. (Μόλις τα κοσκινίσει κανείς καταλαβαίνει πως δεν έχουν αξία)