δηλώνει πως
Τα δάκρυα και τα γέλια δεν είναι απόλυτα για πόνο και χαρά αντίστοιχα, μπορεί κανείς να δακρύσει από χαρά και να γελάσει από πίκρα και πόνο.
ΠΑΡΟΙΜΙΑ
δηλώνει πως
Τα δάκρυα και τα γέλια δεν είναι απόλυτα για πόνο και χαρά αντίστοιχα, μπορεί κανείς να δακρύσει από χαρά και να γελάσει από πίκρα και πόνο.