λέγεται
ειρωνικά για περιπτώσεις που κάποιος κακοπληρώνει τους εργάτες του ή για να δηλωθεί πως όποιος εργάζεται δεν θα πεινάσει καθώς βγάζει χρήματα, έστω κι αν κάποτε περάσει δύσκολα.
ΠΑΡΟΙΜΙΑ
λέγεται
ειρωνικά για περιπτώσεις που κάποιος κακοπληρώνει τους εργάτες του ή για να δηλωθεί πως όποιος εργάζεται δεν θα πεινάσει καθώς βγάζει χρήματα, έστω κι αν κάποτε περάσει δύσκολα.