δηλώνει πως
Καλύτερα είναι να ρωτάς για κάτι που δεν ξέρεις παρά να κάνεις του κεφαλιού σου και να ταλαιπωρείσαι ή να παθαίνεις ζημιά από άγνοια.
ΠΑΡΟΙΜΙΑ
δηλώνει πως
Καλύτερα είναι να ρωτάς για κάτι που δεν ξέρεις παρά να κάνεις του κεφαλιού σου και να ταλαιπωρείσαι ή να παθαίνεις ζημιά από άγνοια.