ΠΑΡΟΙΜΙΑ

Με το δεξί, με το ζερβί, πολύ που θα καθίσω.

ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ

λέγεται

Για κάποιον που δεν έχει πρόθεση να παραμείνει για πολύ σε μια κατάσταση, που είναι έτοιμας να αποχωρήσει.

Επίσης

Από γαμήλιο έθιμο, κατά το οποίο η νύφη πατούσε γερά με το δεξί και μετά με το αριστερό πόδι για να στεριώσει στο σπίτι του γαμπρού.