λέγεται
Όταν κάποιος νιώθει μεγάλη ντροπή, όταν έχει κάνει κάτι για το οποίο δεν μπορεί να αντικρύσει τους συνανθρώπους του
ΕΚΦΡΑΣΗ
λέγεται
Όταν κάποιος νιώθει μεγάλη ντροπή, όταν έχει κάνει κάτι για το οποίο δεν μπορεί να αντικρύσει τους συνανθρώπους του