δηλώνει
Ο ολοκληρωμένος άνθρωπος είναι το καλύτερο ον, αν ωστόσο χωριστεί απο το νομο και το δίκαιο, είναι το χειρότερο όλων.
Ότι ο άνθρωπος είναι ικανός για το μεγαλύτερο καλό αλλά και για το χειρότερο κακό.
ΑΡΧΑΙΑ
δηλώνει
Ο ολοκληρωμένος άνθρωπος είναι το καλύτερο ον, αν ωστόσο χωριστεί απο το νομο και το δίκαιο, είναι το χειρότερο όλων.
Ότι ο άνθρωπος είναι ικανός για το μεγαλύτερο καλό αλλά και για το χειρότερο κακό.