λέγεται
Για όσους δεν διστάζουν να πουν τα πράγματα με τ΄όνομά τους, ακόμα κι αν αυτό βλάψει τους ίδιους ή πικράνει τους φίλους τους.
ΠΑΡΟΙΜΙΑ
λέγεται
Για όσους δεν διστάζουν να πουν τα πράγματα με τ΄όνομά τους, ακόμα κι αν αυτό βλάψει τους ίδιους ή πικράνει τους φίλους τους.