ΕΚΦΡΑΣΗ

Φάγαμε ψωμί κι αλάτι.

ΦΙΛΙΑ

λέγεται

Για φίλους που έχουν περάσει πολλά μαζί και που η φιλία τους κρατάει χρόνια.