λέγεται για
Την περίοδο καλοκαιρίας στην καρδιά του χειμώνα και μεταφορικά για την περίοδο ηρεμίας και γαλήνης σε καιρούς γεμάτους ανιξοότητες και δυσκολίες.
ΕΚΦΡΑΣΗ
λέγεται για
Την περίοδο καλοκαιρίας στην καρδιά του χειμώνα και μεταφορικά για την περίοδο ηρεμίας και γαλήνης σε καιρούς γεμάτους ανιξοότητες και δυσκολίες.