δηλώνει πως
Στους ανάγωγους, αχρείους ανθρώπους πρέπει να φέρεται κανείς ανάλογα, γιατί η ευγένεια για αυτούς είναι αδυναμία και συνήθως προσπαθούν να την εκμεταλλευτούν.
ΠΑΡΟΙΜΙΑ
δηλώνει πως
Στους ανάγωγους, αχρείους ανθρώπους πρέπει να φέρεται κανείς ανάλογα, γιατί η ευγένεια για αυτούς είναι αδυναμία και συνήθως προσπαθούν να την εκμεταλλευτούν.