δηλωνει πως
Το κακό αποφεύγεται λόγω του φόβου πως θα φανερωθεί η πράξη και των συνεπειών που θα ακολουθήσουν. Δηλαδή κάποιος δεν παρανομεί επειδή φοβάται την τιμωρία.
ΠΑΡΟΙΜΙΑ
δηλωνει πως
Το κακό αποφεύγεται λόγω του φόβου πως θα φανερωθεί η πράξη και των συνεπειών που θα ακολουθήσουν. Δηλαδή κάποιος δεν παρανομεί επειδή φοβάται την τιμωρία.