σημαίνει πως
Λόγω του σκοταδιού δεν βλέπουμε καλά τη νύχτα, ωστόσο επειδή είναι λιγότεροι οι ήχοι, ακούει κανείς καλύτερα, άρα πρέπει να προσέχομε πώς μιλάμε και τι λέμε, καθώς τη νύχτα θα μας ακούσουν.
Η μέρα έχει μάτια και η νύχτα έχει αυτιά.
ΠΑΡΟΙΜΙΑ
σημαίνει πως
Λόγω του σκοταδιού δεν βλέπουμε καλά τη νύχτα, ωστόσο επειδή είναι λιγότεροι οι ήχοι, ακούει κανείς καλύτερα, άρα πρέπει να προσέχομε πώς μιλάμε και τι λέμε, καθώς τη νύχτα θα μας ακούσουν.
Η μέρα έχει μάτια και η νύχτα έχει αυτιά.