δηλώνει πως
Οι άνθρωποι έχουν γίνει λιγότερο φιλόξενοι στις μέρες μας, πως νοιάζονται λιγότερο για το συνάνθρωπό τους, πως πιο συχνά λένε στον άλλο βγες έξω παρά που θα τον υποδεχτούν και θα τον περιποιηθούν.
ΠΑΡΟΙΜΙΑ
δηλώνει πως
Οι άνθρωποι έχουν γίνει λιγότερο φιλόξενοι στις μέρες μας, πως νοιάζονται λιγότερο για το συνάνθρωπό τους, πως πιο συχνά λένε στον άλλο βγες έξω παρά που θα τον υποδεχτούν και θα τον περιποιηθούν.