ΠΑΡΟΙΜΙΑ

Πίνει η κότα το νερό, μα κοιτάει και το Θεό.

ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗ

δηλαδή

Να μην ξεχνάμε ότι πρέπει να είμαστε ευγνώμονες για ό,τι έχουμε.