λέγεται
Για ανθρώπους υποκριτές, που παριστάνουν τους φίλους μπροστά μας ενώ από πίσω μας κατηγορούν και επιζητούν το κακό μας.
ΠΑΡΟΙΜΙΑ
λέγεται
Για ανθρώπους υποκριτές, που παριστάνουν τους φίλους μπροστά μας ενώ από πίσω μας κατηγορούν και επιζητούν το κακό μας.