ΠΑΡΟΙΜΙΑ

Φταίει το γαιδούρι και δέρνουν το σαμάρι.

ΑΔΙΚΙΑ

λέγεται

Για περιπτώσεις που δεν τιμωρείται ο πραγματικός ένοχος αλλά κάποιος άλλος, πιο εύκαιρος και ίσως πιο ευάλωτος.