λέγεται
Για παιδιά που φέρονται άσχημα στους γονείς τους και γενικότερα για άνθρωπους που δεν σέβονται τους μεγαλύτερους, ανέτερους ή πιο άξιους απο αυτούς.
ΠΑΡΟΙΜΙΑ
λέγεται
Για παιδιά που φέρονται άσχημα στους γονείς τους και γενικότερα για άνθρωπους που δεν σέβονται τους μεγαλύτερους, ανέτερους ή πιο άξιους απο αυτούς.